söndag 2 september 2012

Men Haylie då

Jag vaknade i morse i god tid för en gångs skull och dessutom på ett väldigt gott humör. Det tog emellertid inte lång tid innan man var på kurs mot att bli lite upprörd, men jag har bestämt mig för att inget ska få förstöra den här dagen.

Något som oroar mig är dock Haylie.

Hon har varit låg i flera dagar och det spelar ingen roll som vad man gör så går hon runt och är väldigt, väldigt låg. Hin vill inte äta heller, varken mat eller något annat. Haylie är en extremt livlig tjej annars så det är klart att man blir orolig för henne. Jag tror dock att det inte är något att vara orolig för, men jag ska försöka umgås lite mer med henne nu. Det här är den enda nackdelen med många barn att man inte alltid hinner ge alla sin egen tid.



Nu ska jag ta med Haylie till köket och göra i ordning köttfärsen till våra egna färsbullar idag. Vi har lånat morsans "assistent" så då får man helt plötsligt och "tid" att skita i halvfabrikat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar