torsdag 6 september 2012

Så bor vi, jag och Haylie

Strax innan klockan tio i morse så var jag och tjejerna på plats här på sjukhuset i Örnsköldsvik och fick äntligen träffa Haylie och Camilla. Det var otroligt skönt att få se Haylie så pass mycket piggare än vad hon var igår.
För en stund sen åkte Camilla hem med de övriga barnen och jag blir kvar här på sjukhuset till minst lördag med Haylie. Det känns betydligt bättre för mig att vara kvar här med Haylie än att åka hem med de övriga barnen, dessutom så var det nog bra för Camilla att få komma och smälta lite känslor efter den dramatiska gårdagen.

Just nu ligger Haylie och sover i sin säng, jag sitter och bloggar på eget nätverk och dricker kallt kaffe. Det är lite så det är på sjukhus, men tack och lov så är personalen helt fantastisk. Rummet är så mycket standard som man kan förvänta sig men vi är ju inte här för att bo flott heller.




Just nu sitter jag och tittar på något program från Australien på Barnkanalen och lyssnar på Haylies snarkningar, det är livet.

1 kommentar:

  1. Åh.. Jag saknar henne så mycket.. Och dig också såklart :'(

    SvaraRadera